dinsdag 17 april 2012

Mijn eerste blog!

Hallo allemaal, ik heb vanaf nu, 17 april 2012, dus een weblog. En dat heeft natuurlijk met mijn toekomst te maken. Aangezien ik mijn baan bij de Wereldomroep aan  het eind van dit jaar kwijt zal raken, zal ik me moeten richten op een freelancebestaan. En dus moet ik mezelf ook verkopen. Ik wil op mijn 58ste straks graag aan de slag als trainingacteur, die door bedrijven wordt ingehuurd om bijvoorbeeld rollenspelen te doen, die inspelen op de situatie op de werkvloer. Toneelspelen is al meer dan 30 jaar mijn grote hobby.En verder heb ik een zeer ruime ervaring, ruim 32 jaar bij de publieke omroep, als journalist, radiopresentator en televisie-voice over. Aan mij heb je dus wat. Een dot aan ervaring en een professionele instelling en werklust. Later nog veel meer hierover!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Frans, en veel succes ermee! Mag ik je allereerste blog-follower zijn!?

    Groeten,
    Geoff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zal je ook beetje volgen Frans, veel succes gewenst, laat maar weten als ik iets kan doen audio-wise - groetjes, Johnny

    BeantwoordenVerwijderen